کنفرانس جهانی طراحی خدمات ۲۰۲۴ در فنلاند برگزار می‌شود

کنفرانس جهانی طراحی خدمات ۲۰۲۴ (SDGC24)، یک رویداد جهانی برای متخصصان و علاقه‌مندان به دیزاین و طراحی خدمات، پاییز سال آینده در Helsinki پایتخت کشور فنلاند برگزار می شود.

کنفرانس معتبر شبکه طراحی خدمات، رسمی‌ترین رویداد حوزه طراحی‌خدمات در سطح جهانی است که در آن، استعدادها، مبتکران و سایر بازیگران این حوزه را گرد هم خواهد می‌آورد. هدف آن ایجاد نگاه وسیع‌تر به طراحی خدمات است که موضوع کنفرانس ۲۰۲۴ “طراحی برای تاثیرگذاری: رهبری استراتژیک با طراحی خدمات” انتخاب شده است.

کنفرانس جهانی با بیش از ۹۰۰ شرکت کننده، از سال ۲۰۰۸ به مدت ۱۶ سال در شهرهای مختلف در سراسر جهان برگزار می‌شود. آخرین گردهمایی در سال ۲۰۲۳ هم در برلین و هم به صورت آنلاین برگزار شد. در سال ۲۰۲۴، رویداد هلسینکی توسط شبکه طراحی خدمات جهانی به همراه شعبه محلی آن SDN فنلاند با همکاری انجمن طراحان فنلاندی Ornamo Art and Design فنلاند برگزار خواهد شد. این کنفرانس توسط شرکای کنفرانس از دانشگاه تا کسب‌وکار حمایت می‌شود.

شبکه طراحی خدمات (SDN) که در سال ۲۰۰۴ تأسیس شد، موسسه غیرانتفاعی پیشرو در طراحی خدمات، توسعه و نوآوری جهانی در این حوزه است و از طریق رویدادهای ملی و بین‌المللی، نشریات آنلاین و چاپی و همکاری با موسسات دانشگاهی، شبکه مبتنی بر اعضا نقش‌های متعددی را به هم متصل می‌کند.

لازم به ذکر است زمان ثبت‌نام در این رویداد تابستان سال آینده اعلام خواهد شد.

, , , , ,
اشتراک گذاری:

Leave a پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *